Torsdagsord

Imorse var det dax att köra till Örebro igen. Föreläsningsdax.
Intressant även denna gång, men jag måste säga att sista halvtimman var min hjärna inte på hugget. 

Jag och Sofia käkade en god lunch efter föreläsningen, det blev bakad potatis med skagenröra. Gott! Körde hem S och sen åkte jag raka vägen till gymet och tränade. Jajemen! Tyvärr var det fler än jag som var sugna på att träna just denna eftermiddag, som tex gubbarna på hyresbolaget i kommunen... Inte mig emot egentligen, men jag har lite svårt för dofter. Allra helst sur, gubbsvett från gud vet vilka ställen på kroppen...

Har varit trött idag, kanske beror på vädret.. eller inte. Drömmer mig bort och funderar om det skulle vara praktiskt genomförbart med en semestervecka i mars. El Gouna, here I come??


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag har också svårt för dofter. för typ alla dofter som finns eller så. inte riktigt, men nästan. :)

jaaa du... semester i mars? men varför samma ställe? var det så bra där?

jag funderar fortfarande på... ja du vet vad vi skrev om i messengern. jag vet inte jag.

blåskramar!
~ jennie

Postat av: MESS

Varför samma ställe? För att det var ... UNDERBART!!!!!!!!! Det var den nästbästa semesterplatsen någonsin!!!

>jag funderar fortfarande på... ja du vet vad vi skrev om i messengern. jag vet inte jag.

Jennie, sluta fundera för f-n!!! GO GO GO!! :D

Kram!

2006-09-09 @ 17:59:09
Postat av: Jennie

*trumvirvel eller vare heter*
och på första plats ligger? den skumma sjön?

JO jag FUNDERAR. (asså läs det på rätt sätt: jag har inte lagt veto eller sagt nej :P)

hoppas din kväll är finare än min - sitter här med migrän både i huvud, rygg och mage. typ.

apelsinkram!

2006-09-09 @ 21:55:00
URL: http://ronja.offnegardh.se
Postat av: MESS

Den skumma sjön? näe, nu är jag inte alls med?! :/
Jag tänker verkligen så att det snart börjar knaka!
Den vackraste semesterplatsen är en strand längs Indiska Oceanen i Oman. Det var något speciellt med den där platsen, ett sånt där ställe man bara känner är "rätt" och att det är något med det. Det är den absolut vackraste semesterplatsen jag besökt. Men Dubai/Förenade Arabemiratet (som resan egentligen gick till) var också en klass för sig. Så egentligen är kanske El Gouna den nästnästbästa semesterplatsen.. ;)

Ska bli kul att se vad du bestämmer dig för. Annars kan du väl vara snäll o höra med din M om inte jag och lilla S kan få ta din och R´s plats istället! :D Tjejer som tjejer! :P

Hoppas du snart får bli värkfri!

Apelsinkram? Jaha, mangokram till dig ´rå!

;)

2006-09-09 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback