Äntligen...

blogg.se verkar haft en del strul... men NU är jag åter på banan! :)

Just nu sitter Max och jag hemma i hans mamma´s lägenhet i Katrineholm. Vi kom igår och stannar tills imorgon kväll. I förmiddags tog Agneta och Anders med barnen och de åkte ner till stugan. Som Edward längtat!!

Max och jag har varit och tittat i bilhallar.. Roligt - neeeej! Provkörde en Citroën Grand C4 Picasso och nu helt plötsligt, är Max helt insnöad på den. Jag försöker hålla mig lite mer neutral. Vad ska vi med en minibuss till???! Men den var skön och drog nästan hälften i bensa mot vad våran nuvarande gör. Värt att tänka på.

Sen var vi ut och åt på restaurang. Jag tog grillad lax med hummersås, gott! Tanken var att vi skulle ut och äta ikväll.. men varken han eller jag var sugen på det. Skönt att ha det avklarat och bara vara här inne och myyyysa. Jag har med stora pysselbagen, så jag ska snart packa upp här. Och jag vet - det är sommarväder ute, men det skiter jag i. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Minibuss är ju superbra att ha! :)

Mysigt att mysa och pyssla inne när man känner för det! Själv har jag just städat i köket. Man måste faktiskt inte vara ute bara för att det är bra väder. Vi var ute en hel del imorse/förmiddags och det räcker.

KRAM!

2007-04-15 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback