Fan

De ringde från dagis idag. Edward´s hjärta strulade igen.. :(

Nu har jag ringt in till barnmottagningen och frågat vad det är som händer, varför vi inte fått några provsvar, VEM är det jag kan kontakta när sådant här händer? Jag har ju liksom ingen kontaktperson eftersom inte min husläkare är inkopplad på detta. Kardiologen vi träffade har inte ens telefontid visade det sig idag!! *morr* Pratade med hans sekreterare och hon ska be en annan (hjärt)läkare titta på Edward´s journal och forska efter hans provsvar. Den här kvinnan ringer upp idag eller imorgon.

Blir galen. Inte galen = arg, utan mer galen av oro av ovisshet och såklart rädsla.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vännen!

Jag förstår att du blir galen!

*kramarommassor!*

2007-04-10 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback