Frågor

Hittade hos Anna!


Tre saker som skrämmer mig:

* förlora de jag älskar!
* mörker
* ormar


Tre personer som får mig att skratta:

* Max
* Edward
* Stina

(utöver dessa finns det en person som har en sån härlig humor så man nästan spricker och det är Cissi´s man Stoffe!).


Tre saker jag älskar:

* Min familj (men de är ju iofs inte SAKER...)
* Att pyssla
* Att lyckas


Tre saker jag hatar:

* Att sova själv här hemma i huset
* Att bli sviken
* Initiativlösa personer!


Tre saker jag inte förstår:

* Att det går så bra med studierna
* Att min Max vill åka till RYSSLAND på semester!!
* Matematik


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
(det får bli databordet)

* Kamera
* Tabort fläckspray (har visst inte kommit hela vägen in till tvättstugan..)
* Högtalare


Tre saker jag gör just nu:

* Lyssnar på Max som läser bok för Stina
* Längtar tills vi ska fortsätta se på Sleeper Cell-serien!
* Väntar på att laga lite god soppmiddag.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

* Följa mina barn från små till vuxna och förhoppningsvis även få något/några barnbarn att bry sig om!
* Åka på safari
* Jobba


Tre saker jag kan göra:

* Laga god mat
* Tvätta (enligt min son...)
* Prata när vi ska sova


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

* Dina far/mor-föräldrar. De har så mycket minnen att delge!
* Ett knapprande tangentbord! :) (ja, jag älskar det ljudet)
* Ditt hjärta.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

* Att scrappa suveränt bra!
* Ha längre tålamod
* Älska att gå upp tidigt


Tre favoriträtter:

* Johanna´s räkkuddar
* Mamma´s smörgåstårtor
* Grillad marulk med hemmagjord vitvinssås!


Tre personer jag utmanar:
(låter Anna´s svar stå kvar)

De som känner sig manade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback