Full fart!

Barnen är lediga idag, men blev inbjudna till dagis på påsklunch mellan 10-12. Ska passa på att plugga då. Sen hem och lägga Stina, Max kommer hem strax efter lunch och sedan ska vi iväg till mina föräldrar en sväng. Ska bla lämna Edward där som ska sova över hos dem! Imorgon förmiddag går vi över till dem och påskmyser.. Även bror med familj kommer dit, trevligt! Sist vi sågs för två veckor sedan var jag så dålig att jag inte kunde mysa med söt-Indy! :(

Långfredagen kommer alltså tillbringas med nära&kära. På lördag åker vi till Max pappa´s stuga och firar påsk med dem... blir mycket påskfirande, men det är heeelt OK så länge jag slipper lyfta ett finger. ;)

Sover kvar hos dem och kommer åter söndagkväll. På måndag kommer barnens farmor med man hit och firar påsk med oss.

Som sagt; fullt upp.

Nu ska jag ta och klä ut min son till påskkärring!

Ha en trevlig påsk allihop!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Definitivt fullt upp. Hoppas det blir trevligt&kul fullt upp! ;)

2007-04-05 @ 10:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback