Glädje i mitt liv

På ett forum jag håller till, så är det en tråd om glädje. Användarna får skriva ner minst 3 händelser/grejer per dag som gör dem glada. Det fina är att det räcker med små vardagliga ting, det behöver inte vara övermäktigt för att man ska skriva. Man behöver inte vidareutveckla sina ord, man får vara hur hemlighetsfull man vill. Tråden startades på grund av att allt för många klagade över det negativa i sina liv, istället för att fokusera på det positiva.

Jag har inte skrivit i forumstråden, men jag tänkte skriva ner det här istället.

Here we go...

* Promenaden hem från dagis. Stina gick hela vägen själv, Edward hoppade runt och var glad. Själv hade jag all tid i världen att låta denna promenad få ta den tid den ville. Jag njöt av mina barn.

* När jag & Edward kom hem från plask & lek var Max hemma. Han mötte oss i hallen och när jag fick en "hej-puss" blev jag lycklig i hela kroppen.

* Jag har bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback