Härlig långfredag

GODmorgon!!

Idag kommer det bli en jättebra dag, det är jag säker på!

Jag har vaknat upp utsövd och glad. Fick nämligen sovmorgon imorse och det var sååå uppskattat. Klev upp 8.30!!!
Dock har jag drömt mindre roliga drömmar om min son i natt. Lite av den känslan satt kvar när jag vaknade, men jag vägrar att gå ner mig innan jag VET någonting mer hur det står till.

Hur som helst.

Nu ska jag duscha och fixa iordning mig - sedan gå hem till mamma & pappa. Jag tar Stinisen med mig så Max får vara någon timma ensam. Igår kom han nämligen hem med en gura till Xboxen...
http://www.gameshop.se/?page=description&ref=prisjakt&id=39646

Nu är han alltså helt FAST! (ja, jag med, fast bara liiite fast).
Inatt har han varit ute på turné och rockat, publiken var alldeles till sig.. ;)

Nähe, NU duschen - sen iväg på påskmys med familjen!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback