Lyx idag!

Hoppade upp (nåja, näsan iaf...) direkt när Stina vaknade och tog glatt med mig barnen ner. Lät Max få en sovmorgon, tycker han är värd det så som han har donat och fixat nu när jag varit sjuk. Han har tagit hand (på sitt vis) om hemmet och även gjort ett suveränt "jobb" ute i trädgården. Puss till min käre man!!

Idag är det pyssel!!!!! Tjohooooooooooooootralalalalalallatjoooohoooo!
Har gjort iordning en tonfisksallad att ta med + att det även finns soppa att köpa där borta. Dagen är lång! :)

Ska bli SÅ kul att pyssla. Ok, kanske inte blir så mkt gjort - men det blir garanterat mååånga trevliga timmar ihop med vänner!

Jag har packat iordning mina väskor och är nästan klar att bege mig. Bara lite småfix innan.. sen ska jag NJUTA av dagens alla timmar + blicka framåt och lämna hela denna sjukperiod bakom mig!!!

Livet är allt bra för härligt!

Ha en jättebra söndag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men ojojoj :D vilket sprudlande glatt inlägg! :)

Har haft en underbar söndag! Har du?

KRAM!

2007-04-01 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback