Min dag

Edward hade en kortare hjärtrusning imorse. Ringde sedan Barn och hörde vad f-n det är som händer! Vi vill ju få reda på långtidsEKG-resultatet liksom. Imorgon fick jag en telefontid med kardiologen som vi träffade vid ultraljudet. Sekreteraren visste inte om provsvaren kommit eller inte, så det är med blandade känslor jag vill ta det där samtalet... Både vill och vill inte veta. Alltså mest vill vi ju veta såklart, men samtidigt inte - äh, svårt att förklara vad jag känner.

Lämnade barnen på dagis och åkte sen hem till mina föräldrar. Brukar vara bra att åka dit när jag verkligen vill/behöver få lite plugg gjort. Dom skulle ändå iväg och spela golf i ett par timmar och då finns det liksom inte så mycket annat att göra än o plugga. Sen kom de hem och då satt jag och pratade bort ett par timmar med dem innan det det var dax att hämta upp barnen. Fick en mycket god lunch där hemma. Mamma´s mat - mmmmm!

Hade tänkt åka upp till Åsby och titta på djuren, men Edward ville inte det ?!?!?! Han som annars ÄLSKAR djur! Nej, han ville hem och leka med frisbee´n han fick på plask och lek avslutningen igår.

S kom hit och lekte med Edward och allt gick bra....

Nu ska vi äntligen ta itu o börja se på en "ny" serie. Splinter Cell, tror jag den heter.

Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur gick samtalet? *kramar*

2007-04-27 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback