Shoppat

Nu har jag beställt 2 stycken nya alfabet till min QK! Ena alfabetet har jag velat ha lääänge, men inte köpt för att det är så förbannat dyrt! (de ligger på 1.200-1.600:-/st). Det andra alfabetet är ett jag nyligen fått upp ögonen för och vid första ögonkastet blev jag kääääär! :) Nu har jag lyckats få tag på dessa till superbra priser!!!!! Är så glad!! :-)

Sofia´s pappa dog igår. Pratade lite med henne i morse, tycker så synd om henne. Mitt i all denna sorg ska hon försöka sköta sitt skolarbete... stackarn! Hon ligger redan efter och detta gör ju inte saken bättre. Det förvånar mig inte om hon hoppar av och tar nya tag till nästkommande år. Ens egna hälsa måste gå i första taget.

Idag blir det besöks hos kycklingarna på Åsby! :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

va 17 är qk?

2007-04-04 @ 11:11:08
Postat av: Sara

Jennie: http://www.quickutz.com/Public/About/WhatIs.asp
:D

2007-04-04 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback