Shopping

Idag har Max & jag shoppat!

Mina föräldrar som varit med barnen, kom till oss vid 10.30. Max och jag åkte in till stan och började shoppingturen på Jysk. Vi är på jakt efter nya sängar till oss och Max ville kolla hur deras sängar var (även fast jag hela tiden påpekat att dom förmodligen bara är skit. Ursäkta, men jag ger inte mycket för Jysk). Ja, väl på plats i deras sängar kunde även Max konstatera - tack, men NEJ tack.

Åkte vidare till Bauhaus.. Inte min favorit (jag verkligen AVSKYR den affär´n) men idag såg jag faktiskt fram emot att gå in där. Vi skulle nämligen handla ett staket och hänga på grindstolparna så inte Stina kan smita ut på gatan. Vi hittade lite annat jox där inne med, bl a snygga gardiner. Köpte även ogräsmedel för TREHUNDRAKRONOR!!!!

Sen bar det av till Skopunkten. Där inhandlades 7 par skor!

Lunchade.

Besök på Nisses (www.nisses.com) Köpte lite grejer till barnen.

Sen var det dax för kläder till både Max & mig.

Jag hittade 1 par byxor, 1 skärp, 5 kortärmade saker. Men jakten är inte klar än... jag måste ha ett par sköna sandaler/tofflor tills jag ska börja jobba. Ska kolla inne på Ecco, dom kanske inte har de "hetaste" sakerna - men jag vet att de har jääkligt sköna sandaler att jobba i! Måste även ta mig till Esprit och köpa nya jeans. En ny kjol behöver jag också. Och en ny väska. Och mer pysselgrejer. Och.. och... och... och... :)
Max hittade jeans, skjortor och en massa andra överdelar.
Edward fick 1 skjorta och 2 t-shirts. Han behöver jag handla mer till, men Stina har sommarkläder så hon klarar sig (och blir över!!).

Klockan var 16.30 när vi var klara med kläderna och vi kände att vi ville åka hem och träffa barnen lite grann innan de skulle i säng. Det vi hade kvar var IKEA, men det kan vi ta även med barnen. Det som var skönt nu var att kunna handla kläder i lugn och ro. Edward är måttligt road att gå i klädaffärer, för att inte tala om hur glad Stina är att sitta i en vagn i flera timmar......

Förresten.
När jag var inne på H&M och skulle gå ut därifrån så går larmet igång! Jajemen, HÖGT och ljudligt.... Det var bara att knalla tillbaka med butikens alla ögon på sig. Gubben hade glömt att ta bort den där "mackapären"...

Nu lägger Max barnen och sen ska vi fortsätta att se Sleeper Cell... Yes! :)

Imorgon väntar först föreläsning och sedan ett besök på Parken Zoo!

Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback