Söndag

Det har hänt något med mitt vänstra öga, det mår inte bra! Jag vilade lite middag igår och efter det har jag haft ont. Sent igår kväll kunde man ana en liten rodnad, för att nu på morgonen se ett stort uppsvällt ögonlock...
Vad är det som händer med mig?! Varför kan jag inte få bli helt frisk någongång! Blir jag inte bättre inom något dygn får jag nog masa mig till husläkaren I G E N! Jag har haft en lindrig ögoninflammation i 2½ vecka nu.. så kanske att jag behöver kolla upp detta innan jag mister synen helt...

Ensam nu. Japp, home alone i lägenheten. Max är och golfar med en kompis och de andra har det skönt nere vid stugan. Själv sitter jag "instängd" i en lägenhet, men det känns rätt okej, för jag är ändå inte sugen på att göra något nu när ögat är som det är.

Jag har iaf sovit sååå skönt inatt! Dock gick Anders väckarklocka igång klockan 03,15 - härligt... Det måste ha varit Stina som varit där och pillat, för natten innan var den då inte igång. 08.15 kommer ett SMS till Max telefon och då är det bara inse att jag inte kommer kunna sova längre. Synd, för har jag sovit så länge som till 08.15 utan att vakna - då skulle det ha bådat för en hääärlig sovmorgon. Annars brukar jag ju ha för vana att vakna typ vid 7 när vi har möjligheten att få sova ut. Men men.. det blir fler sovmorgnar och jag är ändå ganska utvilad.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hela vår lilla familj gick upp strax efter sex imorse :(

Jag fick läsa gol(som tuppen gör)far(pappa) flera gånger innan jag fick det till golf(som är en sport)ar(som verbar till sporten). Hm. Kanske sova lite middag här? :D

Synd om dig med ögat... :( Det är så jobbigt när ögonen är irriterade/har ont/är svullna/röda/rinner. Hoppas det kryar på sig snart!

Kram!!

2007-04-15 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback