Tisdag

Dåligt med uppdateringar, jag vet.

I söndags hade jag en jättehärlig pysseldag med trevliga vänner! Vi började 9,30 och körde sen på.. De första gick hem vid 21, men jag, Marjatta & Eva (stålgänget) körde på tills 22,30.

Igår var jag på föreläsning och jag var väldigt dåligt förberedd (i och med att söndagen gått åt till annat....), men det gick hyfsat att hänga med i alla fall. Kul att träffa Sofia igen och hon har det inte lätt.. Henns far kommer snart att dö. Han har slutat att äta nu och då säger många att det inte är så lång tid kvar.

Idag har jag mått sådär igen. Har haft djävulskt ont i bihålorna! Blir GALEN! Men halsen är iaf bättre. Dock har jag en elak och envis hosta. När jag kommer ut i friska luften får mina lungor en stor chock, vilket bidrar till extrema hostattacker! Inte roligt.

Imorgon (om jag känner mig bra) ska jag ta med barnen till Åsby och titta på de nykläckta kycklingarna. Måste ju försöka vara en bra mamma också och ge dem upplevelseminnen... inte sunt för någon att jag bara går runt här hemma och harvar mig igenom hostattacker och onda bihålor. Näe, nu får jag ta mig ett ryck.....

På torsdag är barnen lediga från dagis, men de är visst inbjudna till påsklunch. Funderar på om jag ska göra en ansträngning och klä ut sonen till en påskkärring...

Nu ska jag laga middag, sen är det plask&lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback