Underbara dagar

I fredags tog jag mitt pick och pack och stack iväg till Eva. Det var hur skönt som helst att få plocka med sina pysselsaker! Vid 14,30 kom en glad Marjatta och med sig hade hon två paket som hon överlämnade till oss. Hon gjorde det med ett STORT leende på läpparna och då kände jag; fasen, vad lycklig jag är som är omgiven av så fantastiska vänner! Vet inte vad som har hänt, men den senaste tiden har jag fått lättare och lättare för att uppskatta och känna lycka över små (ibland småsmå) vardagliga ting.

Vi hade en jättetrevlig pysseldag och Eva´s man som är kock hade dragit ihop en mycket god (fisk)middag! Jag var hemma 1.20....

Igår förmiddag åkte jag iväg en sväng och handlade lite kläder till Stina och lite spel till Edward. Hela eftermiddagen var hela familjen ute och fixade i trädgården, hade bl a en behövlig bersåstädning. På kvällen åt vi en god middag där ute; ryggbiff (jag åt lax), ungsrostade rotfrukter, beasås (jag hade gjort en yoghurtbaserad sås till mig) och en stor sallad.

Idag ska jag och Edward ha egentid ihop. Hade tänkt ta med honom till Panduro och låta honom välja lite saker för typ 100 spänn.. men såg just att de har såklart stängt söndagar!!! Det får väl bli Tiimari istället.
Hur som helst så kommer även detta bli en helt underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Blir man glad av att läsa :D KRAM!

2007-04-23 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback