Vilken härlig dag!

Efter att jag lämnat barnen på dagis åkte jag hem till mina föräldrar och åt en god och lååång frukost med dem. Det var så mysigt! Ute föll regnet, folk stressade iväg till jobb eller whatever och där inne satt vi med tända ljus och småpratade. Verkligen ett guldtillfälle i vardagen. Mer sånt, tack!

Sen var jag flitig och läste ut en kursbok. Yippie! Snart ska jag hugga tag i nästa... Men vet ni, det känns inte ett dugg motigt. Dels för att det är den sista boken jag måste läsa innan vi ska börja skriva på PM:et och dels för att jag idag fick mitt efterlängtade alfabet VIXEN till min QK OCH för att jag får pyssla imorgon!!!! Jag och Marjatta ska hem till Eva - det kommer bli kanon!!

Den här dagen kommer bli en bra och vacker dag, trots vädret utanför mitt fönster!

Kommentarer
Postat av: Jennie

¤ ¤ ¤ Såklart man inte behöver en sol därute när man själv är en! ¤ ¤ ¤

2007-04-19 @ 12:08:08
Postat av: Sara

Jennie: :D
Tack för alla dina snälla kommentarer till mig!

Ha en jättebra dag så hörs vi!

Kram !

2007-04-20 @ 08:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback