2 years ago

För exakt 2 år sen (i skrivandets stund) klämde jag ut lillstora Stina! För  två år sedan fick jag mitt livs chock, det var ingen pojke som jag trott - det var en flicka. En FLICKA! Glädjen var enorm och mina tårar de rann. De rann för att förlossningen hade gått bra, de rann för att det var en underbar, välskapt liten flicka som sett dagens ljus. De rann för att så mycket ångest och oro nu var borta. Jag var lättad för stunden. Sen att hennes temp sjönk, att vi blev inlagda på 68:an, sondmatning och provtagningar .. det är en annan historia.

För två år sedan på morgonen var det ingen blå himmel som det är idag. Då var det alldeles grått ute, undrar om det inte hade regnat också.

Det är två år sedan sonen sa: "Blev det inget mer?" till svar på att han fått en lillasyster istället för den broder vi trott han skulle få. :)

Det är två år sedan jag födde vårat andra och sista barn. Ja, det är så det känns. Att skaffa ett tredje barn nu vore rena katastrofen för vårat familjeliv. Men vem vet vad som händer om 5 eller 6 år!? ;)  Skämt å sido, det känns så bra med Edward & Stina. Att ha fått två underbara och perfekta barn, det var nog mer än vad jag någonsin har kunnat föreställa mig.

GRATTIS till min lillskrutta som idag blir två år!!!!
- Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu rinner tårarna på mig! Usch för mina hemska hormoner! Jag kan ju inte ens titta på extreme homemakeover utan att grina!
Ja, det var en FLICKA - världens sötaste lilla STINA! :D
KRAMAR!

2007-08-04 @ 08:58:23
Postat av: Sara

Jennie: grav.hormoner är bra lustiga... Jag minns att när jag väntade Stina så började jag tjura när en bil körde om mig och tackade med blinkersen! Tyckte det var så rörande?!?! *knäppskalle som man var*

2007-08-05 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback