6.15

Sonen vaknar med ett ryck, 6.15 *piiip*
"Får jag gå ner?", frågar han. Jag vaknar till snabbt och tänker: "JÄVLAR!" Jag hade glömt att lägga i en 10-krona i tandasken som han så fint ställde mitt på köksbordet innan han gick och la sig. Väcker Max, frågar om han lagt i någon.. men nej, inte han heller. PANIK! Det vore ju hemskt om Edward gick ner och tanden låg kvar i asken... (usch, vilket dåligt samvete jag skulle ha då). Jag lyckades iaf lirka lite... fick in E på toa medans jag själv sa att jag skulle springa och hämta hans tofflor där nere. Sen klev Max upp och underhöll E den sista tiden. Hittade liksom ingen tiokrona förs!!

Han blev jätteglad över sin guldpeng och i asken låg även en liten lapp med orden "HO HO". Det tyckte  han nästan var roligast, att tandfe-gumman skrivit en lapp åt honom!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback