Amningshjärna!

Kan jag inte skylla på, nej... Men det vore skönt att ha något att skylla på i denna stund.
Jag begriper mig inte på mig själv. Vad är det som är fel med min hjärna? Vad har fästingen gjort? Jag tror jag är förvirrad, som är en bieffekt av TBE. Ja, så måste det vara.

Gaaaaaaaaaaaaaaah!

Aja.
Nu har jag iaf mamma här och snart ska vi grilla korv och käka pommes! DEN kombinationen var det länge sen jag åt. När jag var liten gick alltid pappa med mig och bror til badhuset på familjebad. Varje fredag var det bad, sen hem till ett gott doftande hus. Vi fick alltid korv och pommes då. Mmmm! Minnen...
Ikväll ska jag till badhuset och anmäla sonen till simlekis. Jäkla sjuka regler de har för anmälning, det är först till kvarn som gäller. Vad är det för fel på att ta upp anmälningar över telefonen? Eftersom halva kolbäck + kringliggande orter vill gå just i det här badhuset, blir det till att åka och köa i tid. SUCK! Vill inte. Eva kommer ikväll och vi ska ju pyyyyyssla - inte har jag tid med att stå i någon tråkig kö och leka trevlig mot folk som kommer och pratar om ditten & datten. Bryr mig inte. Förra året tog jag med mig en bok, men det avskräckte inte folk ifrån att börja prata. Nåja, vad gör man inte för barnen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vi åt också korv efter besök i badhuset när vi var små! Fast från korvmojen! :)

2007-08-23 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback