Äntligen..

..har jag fått håret klippt! Snälla mamma skjutsade in mig till stan imorse (kan ju inte köra bil än) och vi skulle in en sväng på Panduro och kolla rean. Fick för mig att hoppa in lite snabbt hos en frisör för att få de kluvna topparna bortklippta. Grejen var bara den, att en enkel toppning + plattning av håret tog.. håll i er! TVÅ timmar!!!! Okej om jag hade gjort något extra, klippt värsta snajsiga frisyren, gjort slingor, färgat eller dylikt - då hade jag köpt det. Men nu, vid en vanlig, simpel toppning.. helllooo!

Hann även rafsa ihop 5 jumprar, 1 par byxor, 2 kepsar till Edward. Stina fick bara två hårband, sen blev jag hungrig.. Vi käkade lunch (en jättegod sallad) på Varda. Första gången jag var där, men förmodligen inte sista gången.

Sen in på Panduro och väl där så tyckte jag inte det fanns så mycket rea-grejer kvar. Fick handla till ordinariepris... min vanliga tur som vanligt.

Mamma hämtade barnen från dagis, jag var hemma och vilade. Kände mig helt slut efter en tur på stan. Tur jag har mina föräldrar. Dom är verkligen bäst!!

Igår var jag med mamma på ett kryddparty. Vilka GODA kryddor, men ack så dyra! En (iofs rätt stor burk) kostade från 130:- och upp emot 200:-. Givetvis fastnade vi för flera stycken, så det blev ett dyrt kalas.. Åh, vad jag längtar efter kryddorna! Särskilt efter vitlöken, ingen konstig eftersmak gav den - men bäst av allt, man luktar inte vitlök av den heller! Den ska jag göra dipp med! Mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback