Bilder från helgen

Stina´s födelsedag, 4/8.

55217-22
En bild på min mamma och Stina. Stina verkar ha saknat mormor jättemycket, för hon har hängt på mormor mer eller mindre hela helgen. Min mamma hade saknat Stina också. Bilden är inte den bästa, men jag tycker mormor & barnbarnet är så fina.


55217-24
Edward!!  Han är ju en tok han också! Igår sa han till mamma: "Mormor, det gör så ont i min fot. Det känns som att det är något i min sko". Han tog av sig skon och de tittade: "näe, Edward.. det är ingenting", sa min mamma. Han satte på sig skon igen och kunde knappt gå... "Aaaaj, det gör så ont", sa han lugnt. Av med skon igen och jo då, där sitter den - en KNAPPNÅL!!! rakt igenom själva sulan och upp i foten!!!! Stackars! Var har han lyckats kliva på den?!


55217-25
En kladdig med GLAD tjej! :)


55217-29
Snören!!...  de var mysiga, tyckte Stina. Tills hon öppnade det där lila paketet i högra hörnet och upptäckte fina, gula sugrör! Då blev sugisarna favvisar istället! :)


55217-27
Det är svettigt att fylla år i värmen, så då måste man svalka av sig med ett dopp i poolen. DET älskade Stina!

Söndag 5/8

55217-26
Kusinpar-mini leker ute. Kusinpar-två, leker inne och på något vis glömde vi ta kort på dem!!!! (men vi träffar dem nästa helg igen o då ska jag ta kort på min andra brorsdotter och sonen).
Här är iaf Stina och ena brorsdottern Indy! Visst är hon bedårande?


55217-28
Avslutningsvis en bild till Jennie!!!!! *tack & kram*

Nu har ni fått se lite bilder och visst är det duktigt av mig att visa såhär många kort! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

JÄTTEDUKTIGT av dig att ta så många kort! :) Tack! För att du orkade ta dem, för att du orkade lägga ut dem här på hemsidan - för att jag får se! :D Vad söt Stina är!!! :D Helt bedååårande!
Men vilken cool luftgrej ni har till Stina i poolen! Var har ni hittat den?
Kram, kram!!

2007-08-06 @ 18:50:39
Postat av: Sara

:)
Den där "vatten-gå-stolen" (som jag kallar den för) köpte vi förra sommaren på Nisses. Men den affären har tyvärr brunnit upp, annars hade jag kunnat köpa en till er o skicka! Men kolla på typ Barnens hus eller nåt, de borde också ha såna där badstolar. Den är verkligen hur praktisk som helst!!

2007-08-06 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback