Bilder från helgen

Här kommer lite blandade bilder från helgen...

55217-30
- Stor och Liten på väg till Humlegården.


55217-35
- Humlegården. Tiger-Li & Edward tittar upp i det blå. Tror det var en luftballong de såg.


55217-34
- Min finfina brorsdotter. Inte alla som kramat en Tiger! ;)


55217-33
- Min andra finfina brorsdotter, som här är 1 år och 1 dag.


55217-31
- Favoritkillen! Trött på pappa som står med kameran i högsta hugg?!


55217-32
- Favorit tösen! Hon älskar att leka i lekparker, det kan bli rätt livat när man ska gå därifrån....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig bild på Stina i röret! Hon är så himla gosöt!!!
Jag har sett din brorsdotter. Jag måste ha sett henne nånstans. Jag får en sån klar bild av henne i en folksamling, en solig dag, massor av folk. Hon tittade snett upp mot vänster, där en förälder var. Det låter säkert jättemysko, men så ere jallafall. :P
Det är alltid lika KUL när du publicerar bilder!!! Tack! :)

2007-08-14 @ 15:03:50
Postat av: Sara

Menar du brorsdotter Tiger, eller brorsdotter Indy? :) Om det är Tiger-Li du tänker på, blir jag inte förvånad om du lyckas komma ihåg henne. Vet inte hur många personer det är som "alltid" kommer fram och säger hur otroligt söt hon är, hon fascinerar många... (men nu antar jag att det inte är just därför du kommer ihåg henne.. men men).
Min bror och dom är alltid ute i svängen, och då helst på Söder. Kanske var där du sett henne.

2007-08-15 @ 08:34:23
Postat av: Jennie

Nu har jag tänkt så att det ryker ur huvudet på mig och jag tror bestämt att det var på skansen!?

2007-08-15 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback