Butiko

Sen förra sensommaren har Max hållt på att bygga på en sida... den skulle ha blivit klar till december var det tänkt. Men ju längre han kom med den, desto mersmak fick han att utveckla den ännu mer. Med heltidsjobb, hus, en fru som kräver lite sällskap ibland och två barn som pockar på uppmärskamhet har hans projekt dragit ut på tiden.. Men nu verkar den nästan vara igång. Det är en bytesbörs (tror jag?) där man även säljer. Eller var det så att det är en säljsida där man även kan byta? (det unika med hans säljsida är en multimatchningsfunktion, tror jag han sa?! Ja ni hör ju hur engagerad jag varit att ta reda på vad han pysslar med....)

I alla fall.
Han har varit och pratat med några riskkapitalister och någon har varit intresserad att satsa. Frågan är om man vill det? Han har visat upp några på hans jobb och de tror på idéen och har lovat att han får ha sidan på deras server.
Igår fick han mail från
dessa som nu vill skriva om hans sida! Utmärkt ju!!!!

Blev så glad. För hans skull. För så många timmar (och NÄTTER!) han slitet med detta projekt, är han i alla fall värd en användare! ;) Skämt å sido. Jag hoppas såklart han kommer få fart på sidan, även om det kommer ta tid. Men jag beundrar iaf att han byggde klart sidan och aldrig har övervägt att ge upp. Men jag får också erkänna att jag många gånger har varit nära att slå sönder hela hårddisken (fast han har en back-up även på en sida på nätet, så det hade väl inte hjälpt att jag slagit sönder HD:n iofs...).

Så har ni några gamla grejer ni vill sälja eller byta, använd BUTIKO vettja!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback