Friday

Stökig natt... sov så himla oroligt, gick upp vid tvåtiden och vandrade. Tittade ut på ett otroligt månsken... såg ut som fullmåne. Vackert var det i alla fall!
Jag sov i Stinas rum och Edward låg i min säng med Max (det har blivit väldigt konstiga sovkonstellationer på sistone. Känns som att min sängplats inte finns längre och att man lite får ta det som bjuds...). Hann lagom somna då Stina föll ner i golvet. Vi har inga ben på hennes säng, så det var bara några centimeter hon föll, men ändå. Tur att vi har lagt en extra madrass nedanför. Hon, till skillnad mot sin storebror, vaknade iaf till och skrek. När Edward trillade nerför sin stora säng, hittade jag honom sovandes på golvet morgonen efter... Frågade om han inte vaknat när han föll... "Men mamma, jag sov ju!!". Han är inte riktigt normal...

Stinisen vaknade som vanligt tidigt imorse. Max är risig, så det var bara att kliva upp. Annars var det hans morgon att lämna barnen på dagis. Jag lämnade, sen åkte jag hem till mamma & pappa och fick en brakfrulle. Mysigt som vanligt.

Edward sover hos mormor & morfar ikväll, något han sett fram emot hela vecka! Tänk att det är så speciellt för barn att få sova borta utan syskon/föräldrar.

Själva åker vi på husvisning i Suuura och tar sen en svängom till Ramnäs. Måste se vad jag får för första känsla av orten. Hoppas på en positiv, för vi har stora planer för det där huset! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja räkna med förändrad dialekt om du flyttar till Suuuura. Min är hemsk efter 3 års studier i denna ort och 6 år tillsammans med M. :)

2007-08-31 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback