GLAD

Det kom ett mail för en liten stund sedan. Det var från chefen på dialys/njurmottagningen, Västerås lasarett. Hon skriver att vi gärna får höra av oss om vi vill ha praktikplats eller/och timtjänstgöra hos dem! Jihooo! Okej okej, njurmottagningen är väl inte den avdelning jag drömt om att sitta på, men att göra praktiken hos dem ser jag som en stor erfarenhet! Min "nödlösning" som iofs inte skulle vara så dum heller, är att höra med onkologen om jag får vara där. Men där har jag ju redan fått en inblick, därför vore det kul att byta avdelning. Fast att redan ha fått en inblick i ett ämne, grundar också för trygghet... Men va 17, man har ju praktik för att lära sig!
HOPPAS nu bara att jag fixar plugget!!!

Märkligt vad det söks medicinska sekreterare! Jag vet att klinikchefen på onk.mottagningen också sa det. Hon utbrast med ett glädjetjut när jag sa att jag läste på högskolenivå. Tydligen så är det brist på välutbildade med. sekreterare. Känns skönt att jag inte behöver oroa mig för framtida jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback