Helgen

Vi har haft en underbar helg, men nu är jag trött och sliten.

Igår hade jag släkten här och det gick jättebra.
Något som gjorde mig extra glad var att min morfar kom gåendes, fastän han sagt att han inte ville! Han är pigg för att vara 90 år. Däremot är det sämre med en annan släkting, men det är en historia jag behåller för mig själv.

Vädret var kanon, vi kunde sitta ute hela dagen tills sista gästerna åkte hem vid 20.30.

Stina hon förstod inte så mycket... hon såg väldigt nöjd ut och var glad när hon fick dra och slita med presentsnörena. 

I förmiddags kom bror med familj hem hit. Det var så kul att få träffa barnen igen!! Kusinerna lekte jättebra och det är så roligt att se! Jag är glad över att vi fått barn så bra åldersmässigt, dom kommer ha mycket glädje av varandra på alla familjeträffar! :)

Barnen + min bror badade i den tjugogradiga poolen *burr* Jag själv har ännu inte varit i den i sommar, men det är ju av förklarliga skäl.

Imorgon börjar barnen på dagis igen och jag ska då vila, vila och åter vila mitt stackars huvud.

(bilder från helgen kommer senare, sitter vid fel dator).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback