Höst

Första dagen på länge som jag sätter på mig strumpor. Det måste betyda att hösten är här.
Jag tänker inte deppa för att hösten är på ingång, utan jag ska istället försöka se det från den positiva sidan!
Hösten kommer bli mysig för att jag kan pyssla med goa vänner. Vem bryr sig då om väder och vind? Det är nästan, eller det ÄR högre mysighetsfaktor att sitta inne och pyssla med tända ljus och mörker utanför än att pyssla en varm, gassande sommardag. Faktiskt.
Hösten är vacker för mig!  Träden med de färgskiftande bladen, svampplockning i skogen & te-kurande i soffan!
Tänker försöka njuta av hösten innan vintern kommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, förut gillade jag också hösten av samma anledning som du, men nu när jag envisas med att cykla till station är den fasen H E M S K !! Måste köpa varmare jacka!

2007-08-28 @ 13:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback