Husvisning

Imorgon kväll åker vi och tittar på detta! Fast jag har i princip bestämt mig för att inte flytta till den orten. Men OM det känns WOW så fort man kliver in i huset, då får jag fundera lite till. Jag har ju varit inne i huset för x-antal år sen när min klasskompis bodde där. Det enda intryck jag då minns var att jag tyckte huset var bautastort, så det ska bli lite kul att gå in där imorgon... för det är en hel del renoverat. Tyvärr inte kök och badrum... Men om familjen som säljer (de ska skiljas) kan tänka sig att gå ner en del i pris, kaaan det vara intressant.
Fast jag tror mer på Ramnäs jag.

Synd att man inte är ute efter flervåningshus och totalrenovering, för i så fall kanske det här huset skulle kunna vara något. Läget är det inget fel på iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det är så roligt att titta på alla dina hus! :) Det där nedersta är verkligen något för mig! Fast jag vill ju inte renovera tyvärr.. Det som ni ska titta på ikväll ser också fint ut! Fast det i Ramnäs hade finare trädgård med pool och allt.

2007-08-31 @ 08:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback