Idag

säger vi grattis till Stina och Vilhelm som båda fyller 2 år!!!

Helt otroligt. Jag och Maria började prata och längta efter barn samtidigt.
1 år senare var jag först ut med nyheten "Miiiia, jag är gravid!!!!!!" Efter samtalet får jag ett SMS av henne: "Jag med, men säg inget till någon".
Vi båda var beräknade till den 10-11:e augusti. Vi båda föder den fjärde! :)
Så kan det gå... när inte haspen är på.

Uppdaterar: vi säger även grattis till J&M och lite extra till M:et som fyller år :P :)
OCH TACK SNÄLLASTE, RARASTE, JENNIE!!! Inte hade du behövt skicka något till Stina!!!!!!!! Hon kommer bli jätteglad när hon får se ditt fina paket :) (jag har varit bra nyfiken och velat öppna det själv......)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Behövt & behövt. :) En sån sak har ju inte med "behövt" att göra! Man behöver vatten & luft för att överleva. Ingen behöver ge eller få presenter! :) Så glad att du blev så glad!!! :) :) & tack för grattisarna åt vårt håll!
JÄTTEGRATTIS TILL LILLA STINA IDAG!!! :D:D:D
Coolt att ni födde på samma dag! :)

2007-08-04 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback