Klantskalle är vad jag är

Vi hann till Västerås då jag kom på att jag lagt husnycklarna och en banan på BILTAKET!!!!! Bara vända att åka hem igen. VARFÖR la jag dem där medans jag stängde lekstugan??? Jag brukar aldrig lägga grejer på biltaket. STÖRANDE!

Tur Max är så lugn som han är, för han har inte blivit det minsta arg eller irriterad på mig! Hade det varit tvärtom, att HAN hade lagt nycklarna på biltaket.. då jäklar! ;)

Vi har letat efter nycklarna, men de finns inte. Jäkla skit!

Snart gör vi ett nytt försök att ta oss till Sthlm.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bättre nycklarna än plånboken...
:)

2007-08-11 @ 18:11:31
Postat av: Anonym

Och ännu bättre nycklarna än både nycklar OCH plånbok! :)

2007-08-11 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback