Lördag

Vaknade klockan 7 imorse och steg upp och åt frukost. Max sover, skönt att få lite morgontid i fred.

Snart ska jag gå upp och laga iordning en jordärtskockspaj som vi ska ha till middagen ikväll. Ann-Britt gör en köttfärspaj och mamma en västerbottenostpaj med soltorkade tomater.
Lunchen har Agneta fixat, det är en vegetarisk moussaka.
Mamma har bakat blåbärskakor och A-B bakat småkakor.
Vilken familj & släkt jag har. De är verkligen supergulliga som hjälper mig så mycket nu när jag inte mår så bra!

Igår bakade jag två tårtbottnar och hey, de ser ut att ha blivit väldigt fina! Jag gjorde ena tårtan igår, den andra "huvudtårtan" får Max göra iordning idag. Det blir tårtor med hallon och jordgubbar, mums!

Ska försöka komma ihåg att ta kort idag, så ni får se sen!

Till lunch kommer våra barn hem igen. Vi LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

JA! VI VILL SE KORT! MASSA KORT! :D Härligt att dina nära & kära är så snälla & ställer upp!

2007-08-04 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback