LYCKODAG!

Jag sitter här och är så LYCKLIG!!!!!!!!! Ibland ska man nämligen ha tur!

När jag letade efter mina borttappade husnycklar i lördags frågade jag en kvinna med hund om hon möjligen sett mina nycklar, men nej det hade hon inte. Hon skulle gå ut mot sin sommarstuga ett par km bort och lovade att hålla utkik. Hon la in mitt nummer i sin mobiltelefon. Jag hörde ingenting från henne + att hon dessutom skulle gå samma väg där jag cyklat och inte sett dem.

Men imorse ringer hon! "Hur har det gått med dina nycklar? Kan du beskriva dem?". Hon har alltså hittat mina nycklar på morgonpromenaden! Eller hon, det var hennes hund som nosat på dem!!! Vilken otrolig tur jag har! (och precis nu kom jag på att jag har en oskrapad Triss i plånboken.. :))
Det visar sig att hon bor granne med mina föräldrar, så hon har redan varit där och lämnat in dem!

Vilken kanonstart på veckan! Hoppas resten av veckan fortsätter i lyckans tecken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback