Nej, jag vill inte!

Stoppa tiden, jag hinner inte med längre. Mitt huvud värker, likaså nacken. Fullt upp om dagarna och besök som väntar. Middagar som ska bjudas, fika som måste finnas... ett glatt humör kan också vara trevligt för gästerna man träffar, men just nu känner jag - NEJ, nu får det vara nog!
"Alla" tycker synd om mig som har haft en jobbig sommar och när jag nu fyller år vill de gratulera... men jag vill INTE ha oväntat besök, jag vill inte fikagäster här var och varannan dag! De jag VILLE ha hit, har jag bjudit. Men av någon konstig anledning bjuder folk in sig själva.. och jag känner att jag inte orkar. :(

Men jag hade iaf en jättefin födelsedag med UNDERBARA presenter!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch jag gillar inte när folk bjuder in sig själva. Som tur är vet alla som känner mig det så ingen vågar! :P Men jag förstår dig verkligen, även om de bara MENAR väl så BLIRE så fel!!!
KRAAAAM!!!

2007-08-18 @ 09:41:05
Postat av: Anna

I framtiden får du ha en sån där annons i tidningen om att all uppvaktning på födelsedagen undanbedes och sen bjuda in dem som får komma ändå. ;)

2007-08-18 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback