Nya krafter

Eva kom vid 19-tiden igår och vi kom igång med pysslet runt 20. Sen körde vi på tills klockan helt plötsligt var 01.15
Jag är med i en adress-swap som Eva anordnar på forumet. Hann klart med alla 27 kort!! Kanske kommer bild lite senare... Det var kul att göra dem, så jag kommer helt klart vara med i fler swappar.

Även fast man är trött så här dagen efter man pysslat, är det värt det. Det ger en så mycket och man orkar köra på ett tag till. TIlls nästa gång det  är dax för pyssel! :)

Igår ringde A och frågade om hon fick komma hit och fira mig lite i efterskott. Det passade henne idag, så hon kommer vid 9.30. Om jag ska vara helt ärlig, så känns det jobbigt. Den här veckan skulle jag ju vila upp mig.. Men i och med att brorsdöttrarna är här denna vecka, så vill man ju låta barnen leka tillsammans. Ganska jobbigt med fyra barn i huset. Den ena hittar på något som är värre än det andra... Nä´rå, det har gått jättebra - bara det att ljudnivån kan bli hög ibland.

Imorgon är det fredag och då S K A jag vila! På kvällen ska vi lämna barnen till farmor & Anders som vi möter upp i
Eskilstuna. Ska bli skönt att få koppla av en helg, jag tror min hjärna behöver det.

Ha en bra dag och hörrni, håll en tumme så är ni gulliga! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna! Men för vad? ;)

2007-08-23 @ 08:24:29
Postat av: Sara

Det vet man aldrig....

2007-08-23 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback