Oansvarigt!

Ja, det som hänt den här flickan berör mig.

Jag vet inte om jag är ond om jag säger att jag har svårt att tycka synd om föräldrarna?! I mina ögon är det högst osannolikt att man gör som de gjorde - går ut och käkar på restaurang och lämnar de små barnen hemma på hotellet! Är det vanligt att man gör så utomlands ? (för här i Sverige är det väl inte många som vågar göra det?!) Om det är lika normalt i andra länder som det kan vara att ge barnen en örfil? Oavsett vilket, så kan jag inte förstå att de gjorde så. Läkare är de också och dem brukar ju kallas för rätt högutbildade och då borde man väl också ha en hjärna och omdöme därefter.

Givetvis är det ju tragiskt det som hänt, men jag har så himla svårt att känna något för föräldrarna. Allra helst nu när de är misstänkta också!! Ska bli intressant att se vad blodprovet från lägenheten visar.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är det tragiskt - för flickan. Jag känner heller inget för föräldrarna & det har jag inte gjort från första gången jag hörde historien. Man lämnar inte barn själva! Så jävla enkelt är det!

2007-08-27 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback