Presenter

Jag har haft en jättetrevlig helg, med många besök o presenter. Men nu är jag slut. Ska bli skönt att vila upp sig i veckan som kommer. Fast då är det också en del inbokat... (ska inte sucka, men jag gör ändå en liten lätt suck...).

Jag har fått så fina födelsedagspresenter. Av mina föräldrar fick jag enbart en MASSA pysselsaker!!!
Av Eva fick jag en badkarskudde, doftbrus och badskum.
Marjatta kom med en låda full av pysselgrejer!
Av bror har jag fått konsertbiljett till Kent i november.
Av Max pappa fick jag bl a en sån
här. Jag älskar den serien! Hade tidigare två andra skålar från samma serie och idag bestämde jag mig för att börja samla på tillhörande glas! Har faktiskt kvar presentkort på Duka sedan vi gifte oss, så nu är det jag som går och köper ett par glas!
Av Max mamma fick jag en fin pläd till soffan.
Av Max brorsa fick jag en sån där super-Triss - men inte vann jag något!
Av Max fick jag ett par hudvårdsprodukter från Clarins.
Har även fått pengar, som jag ska spara tills vi åker till Göteborg!

Vi har i princip bestämt oss om huset. Vi lägger ett bud om det fortfarande finns kvar och inte priset ligger alltför mycket högre än utgångspriset. Känns spännande, men än törs jag inte börja titta i inredningskataloger!

Imorgon ringer min läkare, får se vad han har att säga...





Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag älskar de där Mineglasen! Jag samlar på vita och jag har kanske 8-10 glas och en skål (hade två skålar men en viss vitprickig katt tyckte visst inte om den).
Men till dagens stora fråga: Har ni pratat med mäklaren än?!?! *sitting on needles* ;P

2007-08-20 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback