Tjuvat..

... hos Anna!
Jag är egentligen TRÖTT, men eftersom vi kommer ha sovmorgon imorgon så måste jag ju vara uppe och lyxa till det bara för att liksom! :) Så det blir ett bra tidsfördriv att svara på de här frågorna!


1. Hur gammal är du om fem år?
34.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina föräldrar, bror & sambo, brorsdöttrar, Max, Edward & Stina.

3. Hur lång är du?
169 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The Illusionist! Bra och vacker film!

5. Vem ringde du senast?
Mäklaren.

6. Vem ringde dig senast?
Agneta.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ja,  jag säger till alla att jag har världens finaste barnbarn. Va tomt det blev hemma".

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skickar ofantligt mycket SMS. Ringer en del ibland, men pga barnen är det svårt att föra en längre konversation med en vän -därför blir det många korta samtal. Föredrar varken det ena eller andra sättet, båda varianterna är bra i olika lägen.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta i över 40 år.. hua!

10. När såg du senast din mamma?
Idag när jag var där och åt lunch.

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun.

12. När vaknade du i dag?
Runt 6-tiden, tror jag klockan var när Stina gick upp...

13. Vilken är din favoritjulsång?
-

14. Vilken är din favoritplats?
Vårat hem.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Vårat hem om jag skulle tvingas att vara själv här en natt...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
På någon annan ort än den jag bor på nu. Bor i ett enplanshus med min man och våra tr... två barn. ;)  Jobbar deltid (i bästa fall halvtid om möjlighet finns) på en privat mottagning.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Törs jag inte tala om här! ;) Samma som skrämmer mig idag. Faktiskt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Flams & trams med goda vänner, mitt i natten.

19. Hur stor är din säng?
180.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En under huvudet och 1-2 bredvid.

23. Hur många landskap har du bott i?
3.

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm & Växjö är väl de största städerna. När det gäller orter har jag (förutom Kolbäck) provat på Rottne & Hovmantorp.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror ju på!! På vintern kan det vara rätt skönt med skor & strumpor. Strumpor kan vara skönt att ha på sig inomhus när det är kallt. Barfota föredrar jag att vara om somrarna.

26. Är du social?
Beror på.

27. Vilken är din favoritglass?
Har nog ingen. Men en tip-top går alltid ner. Är ingen glassmänniska. Har nog bara ätit 1 (88:an) glass i sommar.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Gino. Fruktsallad är också gott, men näe.. Gino är favvis. Fast.... cheesecake är inte heller så dumt, inte heller Pannacotta!!

29. Tycker du om kinamat?
Njeeee.

30. Tycker du om kaffe?
Ja. Hälften kaffe, hälften mjölk.

31. Vad dricker du till frukost?
Oftast te, ibland kaffe och ibland ett glas juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
I sängen eller på kroppen? I sängen har jag "min sida" och om frågan gäller kroppen så ligger jag helst på rygg....

33. Kan du spela poker
Nej, är inte ett dugg intresserad.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Kan vara trevligt.

35. Är du en beroendemänniska?
Japp!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja.

37. Vill du ha barn?
Nej, inte just nu.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska. Lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Pyssel, böcker, presenter.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Har inget. Har inte tittat på TV på hela sommaren! (förutom filmer).

44. Kan du rulla med tungan?
Näe.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Stoffe.

46. Sover du med gosedjur?
Ja. Mina barns gosedjur brukar finnas i vår säng... I vår säng kan man verkligen hitta allt möjligt!!

47. Vad har du för ringsignal?
En "vanlig"...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja!!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Rollo-papper.

50. Flirtar du mycket?
Nej!

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror det. Har fått hjälp 2 gånger, så jag har iaf ett litet hum om hur det går till. Tror jag.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Män som hatar kvinnor.

54. Läser du dagstidningen?
Bara på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P1!!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad vi skulle handla ikväll.

59. När var du i kyrkan senast?
I julas.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Om man ska se till kompetensen så minns jag ingen. Minns dock att jag gillade våran klassföreståndare. Tyckte han var lugn och snäll.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ett par dagar nån sommar då jag sommarjobbade.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
De underbara tjejerna på pysselforumet!!!!!!!!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback