Tomten

Alltså inte december-tomten, utan tomten som i hustomten! :) Fast nej, nu blev det ju fel också!! HAHA, det där var ju riktigt fyndigt!!! :D Men med tanke på vad mina inlägg handlat om de senaste dagarna förstår ni att det handlar om tomten där vi vill bygga.

Edward, jag o & Max åkte och tittade på området ikväll. Gick runt och tog lite bilder, så dem kommer upp imorgon.

När vi åkte ut i skogen.... så kändes det först, "men gud, ska det verkligen ligga ett nybyggt område HÄR ute?". Men vips, där var området!!! Vilken liten idyll! Max kände direkt: "WOW, här vill jag bo". Jag kände också ro i kroppen, men törs inte ta ut någon glädje än. Har väl blivit besviken för många gånger?!

Det var kuperat och "våran" tomt låg längst ner på gatan och anslutar mot fornlämningar/skog och en äng. Perfekt!
Det verkar vara många (kanske bara?) barnfamiljer där ute. I det området skulle jag kunna slappna av liiite mer än här på gatan, där närheten till ån finns.

Tänk om vi bor där om 1 år? Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nejje, det är ju inte 'hjälp!' Det är ju jätteskoj & massor av andra saker!
Börja kolla husleverantörer & sånt! Hur kul som helst! För några år sedan hade vi funderingar på att bygga nytt & då kollade vi massor i huskataloger. Det är ju hur kul som helst!!!
Tomttomten! :D

2007-08-14 @ 14:59:57
Postat av: Sara

Jaaa, men visst är det kul att kolla på vad för hus man vill ha. Finns ju huuur många fina hus som helst, men vi har faktiskt (!!) lyckats fastna lite extra för ett av Älvsbyhus. Men sen har även Eksjöhus ett intressant hus... men då kostar det mer också.... Svårt!

2007-08-15 @ 08:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback