Dagens 2:a

Jag somnade aldrig förut. Började pilla med en pysselgrej och där fastnade jag tills det var dax att rusa och hämta barnen på dagis. På vägen mötte jag en granne och fastnade igen... kom lite sent till dagis, men men...  Man får ju tänka på grannsämjan också! ;)

Hämtade barnen, drog/sprang med dem hem...  Väl hemma så var vi ute ett bra tag. Jag och Edward byggde tre snölyktor, de brinner så fint nu! Tanken att rulla ihop en stooor snögubbe slog mig, men försvann rätt fort då jag insåg att jag inte var klädd för utelek..
Skottade undan en del snö igen.. Ska verkligen bli skönt när våren kommer. Dock sörjer jag lite att det förmodligen inte blir någon Egypten-resa i mars. Vet inte riktigt hur jag ska få till allt rent praktiskt... :(

Fredagskväll och i skafferiet ligger en schweizernöt + 1 kartong med After eight som jag fått av mamma............ *tugg tugg och knaper*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback