En vanlig onsdag

Har pluggat hemma hos mina föräldrar. Blev mycket gjort, då de inte har någon dator med internet som man kan fastna vid! Jag gillar att plugga där hemma.. Sen får man sätta sig ned vid dukat lunchbord, kan inte bli bättre! Idag bjöds det på grönsakswok av färska grönsaker (ingen läskig Findus grönsakspåse inte) och en quronfilé med thaikryddning. Det var väldigt gott måste jag säga!

Kände mig febrig på em så jag tog en alvedon.
Hämtade barnen, åkte upp till grannorten och letade 3-årspresent till brorsdottern som fyller på fredag. Hittade (såklart) ingenting, så det får nog bli något rosa ifrån mataffärens lilla leksakssortiment + ett guldhjärta till hennes armbandslänk. Det får duga.

Hem och lagade kvällsmat. Det blev hemlagat potatismos, korv och ärtor. Moset var gudomligt gott!!!

Hoppas jag känner mig helt pigg imorgon, för på fredag är det ju pysselträff!!! Det vill jag I N T E missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback