Full rulle

Dagen börjar klockan 05.40 - Stina vaknar. Efter 10 minuter kommer Edward.

Hade en underbar förmiddag på stan tillsammans med min kära mor. Hon tog med mig ut på stan så jag fick handla en jäkla massa nya underkläder + några jumprar. Min snälla goa mamma..
Var även in på Polarn & Pyret och köpte ett par överdragsbrallor till Edward. Vi fyndade kan man säga, de hade kostat 595:- tror jag det var och nu var det halva priset! Tjoho!

Väl hemma är jag jättetrött. Men tvingar mig att plugga 30 minuter...
Mockar skit i toalettstolen efter farbror Henrik.......!!!! *morr*
Försöker vila 40 minuter. Då lufsar Henrik upp i köket och ska laga mat... stök och bök hör jag. Sen sätter han sig vid datorn i rummet bredvid där jag försöker vila. Helt ok, men han kör igång någon webb-TV med HÖGT ljud.

Går upp och tar en alvedon (har haft feber sen i förmiddags).
Promerar iväg och hämtar barnen på dagis. Det gick bra att få med sig Stina hem och Edward är färdigklädd ute på gården! SKönt!!

Traskar hemåt. Känner att alvedonen inte hjälper. Stannar till en liten snabbis och pratar med Helena som skottar snö.

Hemma börjar jag skotta... efter ett tag blir Stina förbannad över något?! Hon är inte nöjd. Vi går in. Allting är bara FEL enligt henne. Hon slänger sig omkull på golvet och skriker och har sig.
Nu har vi varit inne i 15 minuter och hon är go och glad igen. Fattar inte varför hon får sådana här raseriutbrott (jo, det gör jag iofs... tror det kallas för gener...). Det ska bli skönt när hon kan prata.

Sonen är hungrig. Måste börja med middagen nu, för om 1 timma ska vi befinna oss i badhuset  ombytta och klara. Plask och lek ikväll.

Timmarna, dagarna bara flyger iväg! Jag hinner inte med mig själv! Jag blir galen när det bara går i ett! Tisdagarna är värst. Stina ska aldrig få börja med några som helst aktiviteter....  Skojar såklart. Givetvis ska han gå på plask och lek, vattenvana och simkunnighet är något jag prioriterar högt!
Nu ska han visst få börja spela golf i sommar om de har barngrupper från 5 år. Mor forskar i ämnet.

Nähe, middag var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback