Hektisk morgon

Iväg med barnen till dagis. Körde raka vägen till bilverkstaden, det är något knas med servon - den är trög + att den låter konstigt. I samband med detta begärde jag även tid för den årliga servicen. Hoppas bara det är oljan som behöver fyllas på för att servon ska funka igen, mekarkillen trodde det - men det kan också vara läckage!!! Tråkiga pengar att lägga på bilfan (som den numer heter).

Hem, ringde och beställde ett par pallar pellets. Hej då tusenlappar....
Ringde och beställde sotningstid.

Vad det kostar att leva! Visst, man behöver inte bo i hus, man behöver inte ha en bil osv. Men livet blir bra mycket enklare/roligare av det. Sååå.. det är bara att punga ut med pengarna. :( Tänk vilka fina alfabet jag skulle kunna ha köpt till min QK för dessa pengar!! Jag har iaf trösthandlat lite stämplar från Magnolia, så det så! :)

Jag tror jag ska plugga lite nu. Imorgon är barnen lediga och då får jag definitivt inget i studieväg gjort.

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback