Igår och idag

Stina vaknade kl.6 imorse!!! :(

Igår var vi på kalas hemma hos Alve. Det var vi och två andra familjer där.. så det var fullt hus kan man säga! 5 vuxna och 8 barn! Ibland var det rätt stimmigt... milt sagt.
Väl hemma ringer Max, tåget är försenat... jaha, bara sätta på barnen vinterkläderna igen och sätta oss i bilen. Suck! Blir så jävla trött på det här. Det håller inte!! Men snart kan han iaf börja jobba hemifrån.

Nu har jag lämnat barnen på dagis, tvättat och ätit frukost. Nu ska jag snart packa in mig i bilen och åka och plugga med Sofia! Idag har jag bestämt att vi ska äta på en grekisk restaurang! :-) Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Jennie

vill inte verka elak eller dum eller nått sånt nu men kl 6 är ju sovmorgon! :D

2007-02-15 @ 10:59:42
Postat av: Sara

Menar du att ni fortfarande går upp innan tuppen???? *gääääsp*

2007-02-15 @ 16:04:06
Postat av: Jennie

haha. ja det menar jag. :)

2007-02-28 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback