Lista

Jag snor som vanligt en lista av A! ;)


Min kvinnliga sida:
[ ]
Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn? Japp och nu behöver jag inte fundera mer.. :)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? Ett halvt iaf...
[ ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ? Absolut!
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? Knappt...
[x] Blivit arg utan anledning? Jajemen!
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille? Kan vara en fördel att ha gjort det innan man gifter sig...
[x] Dansat?


Min manliga sida:
[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ ] Ätit en blodig stek? NEJ!
[ ] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[x ] Skött grillen under en grillfest? Jag är okrönt grillmästare!!
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ ] Läst ett nummer av Slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[x] Läst nick hornby?
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? Definitivt INTE! Ser inget som helst coolt i det, endast barnsligt och oansvarigt!
[ ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar? Skulle jag hamna vid en pissoar skulle jag definitivt inte stirra uppåt... ;)
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[ ] Tävlat i att dricka öl?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, rolig kommentar angående pissoaren.

Håller fullkomligt med om det där med att köra fort. De jag åkt med här i Sverige har gjort det pga att det är så otroligt omogna och jag skäms lika mycket varje gång jag får åka med en sådan chaufför (samtidigt som jag sitter och är förbannad över att de tror att de har rätt att riskera mitt liv.)

2007-02-03 @ 14:19:18
Postat av: Sara

>(samtidigt som jag sitter och är förbannad över att de tror att de har rätt att riskera mitt liv.)

Om det "bara" var ens eget liv de riskerade... de riskerar ju så många andras liv också, förutom deras egna!! Nä, fartdårar ger jag inte mycket för. OM jag nu råkar åka med någon som kör för fort, säger jag till personen att kolla hastigheten. Det hjälper faktiskt!

2007-02-03 @ 16:04:01
Postat av: Anna

Det hjälper inte för mig, i alla fall inte när jag åker med Magnus. Han hör till den omogna skaran som kör som en galning - inte i hans ögon dock, han tycker han är världsbäst på att köra bil och hänvisar till hans 6 olycksfria år (som är bland det dummaste jag hört). Så när vi åker bil sitter jag och klagar på hastighet och avstånd till bilen framför (förutom alla andra fånerier han håller på med för skojs skull) medan han fortsätter köra precis likadant. Han hör inte till dem som kör jättefort, men alldeles för fort för att jag ska känna mig lugn iaf.

DÅLIG stil! Tack och lov kör han lugnare med firmabilen, som är den enda bil han har under vinterhalvåret.

Gissar på att du slipper såna unga fartdårar, det är ju bara jag som råkar umgås med alltför omogna killar. Går här och väntar på att de ska växa upp.

2007-02-03 @ 17:53:10
Postat av: Sara

Ja, vilken OTROLIG dum, idiotisk hänvisning!!! 6 olycksfria år....

Förstår att du klagar när du åker med honom....
.. han vill jag INTE åka med! ;)

Ja, jag brukar slippa att åka med fartdårar - men som sagt, det är ju inte frid & fröjd för det, med tanke på vad det finns för andra trafikanter på vägarna....

2007-02-03 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback