Lördag

Snart ska sonen iväg på brottning. Jag och Stina hoppar av hos mormor & morfar och är där tills brottningen är klar. Sen hem och lägga lilla S och jag ska försöka pyssla lite då. I eftermiddag blir det utelek, eller lek och lek.. utetid iaf. Jag och Max ska ta reda på de två pallar pellets som anlände i torsdags... jobbigt, men bra träning. Det är 104 säckar a´ 18 kg. Huh!

Ikväll blir det lugnt och skönt. Kanske att jag ska ta tag i och söka sommarjobb. Spelar ju ingen roll om jag söker fastän jag kanske inte vill jobba i sommar. Bättre att ha skickat in än inte alls. Får jag inget sommarjobb så tar jag mammaledigt! Det är så att mammaledigheten lockar mer än att jobba, eftersom jag nästa sommar har bestämt mig för att ge gärnet för att få ett sommarjobb och ev få en förlängning... Därför skulle det vara skönt att få en sista helledig sommar.. för det lär väl dröja annars, det skulle väl vara om vi någon dag får ett tredje barn.... Men som sagt, den dagen lär DRÖJA!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback