Måndag igen

Det gick jättebra att lämna Stina på dagis imorse. Hon hann inte ens säga hej då till mig, hon bara rusade in till sköldpaddan. :)

Varit på föreläsning. Inget direkt nytt idag, skönt!
Jag och Sofia käkade som vanligt en god lunch efteråt. Sen hem och pluggade 1 timma innan jag hämtade barnen på dagis.

Imorgon ska Stina vara hos sin mormor & morfar hela dagen. Jag ska dock iväg med henne till VC kl.13 för läkarbesök och vaccination. Ska bli kul att se hur mycket hon väger och hur lång hon är nu.

Barnens farbror bor här denna vecka (också) - tänkte ta hjälp av honom ett par timmar då jag ska träna och storhandla. Skönt med lite hjälp i vardagen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sköldpadda? En riktig en? Ni kan få komma och hälsa på våra två om ni vill. ;)

Om det är en riktig sköldpadda det handlar om hoppas jag att personalen inte låter Stina ta på den, för de kan ge salmonella om man inte är noga med hygien.

Fast det skulle inte förvåna mig om typ avdelningen eller något sånt kallades för sköldpaddan och att det är det du syftar på. :)

2007-02-12 @ 16:31:38
Postat av: Sara

Haha, ja.. en riktig sköldpadda som alltid är i vattenakvarium. Barnen får inte ta på den!

Och vet du/ni (lyssna du med Poppis!;)) - det är ERAN NISSE som fortfarande jobbar! :) Jag hörde efter idag...
Han är visst fyllda 50 år.
Nu har han bytt bygge igen och är nere på Myran.

Så nu vet vi! :)

2007-02-13 @ 16:24:19
Postat av: Anna

Okej, en vattensköldpadda är det ju lite svårare att ta på. :)

Haha, vad lustigt med Nisse! Skulle vara kul att se hur han ser ut, kan du fota honom i smyg tror du? ;)

2007-02-13 @ 18:29:42
Postat av: Sara

Anna; huuuuh! Inte kul att se Nisse... :| (fast jag förstår hur du menar.. )

Jag ska nog kunna ruska fram en bild på Nisse... men jag vet bara inte när!

2007-02-13 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback