Min dag

Har varit flitig idag och fått en del gjort.
Ja och så blev det grekiskt! Jag tog vegetarisk souvlaki med klyftpotatis. Mmmm!
Hann shoppa lite nya kläder till lilla S innan vi körde igång med pluggeriet igen. Hon har blivit stor, lilla flickan...  Såg jättefina vårjackor som skulle passa Stina, men jag tror jag lugnar mig lite till med det.

Åkte förbi minneslunden innan jag hämtade barnen. Tände ett ljus för lilla mormor...

Hämtade Edward & Stina klockan 15. Edward sitter och äter mellis själv med två fröknar.. Inga andra barn där. Idag hade dom varit hela 4 stycken på 4 personal. Känns som att det kan vara motsatt problem på hans avdelning, än vad det normalt sett brukar vara. För inte brukar det vara för FÅ barn i dagens barngrupper?! På Stinas avdelning var det väl ca 6 barn, varav 4 gick hem när jag hämtade Stina!
När jag är på dagiset, känns det jätterätt att ge dem den här starten. Där är det minsann inget stress och all personal är SÅ bra!! (Fast det var dom även nere i Småland... ).

Svängde förbi min kära mor när vi skulle åka hem. Jag fick med mig stekt lax med någon fyllning i och nybakade rågsiktskakor! Mmmmmmmmmm! + lite annat smått och gott. Hon är bäst!
Det är såna här grejer jag skulle SAKNA ihjäl mig efter om vi flyttade härifrån!

Nu väntar jag på att farbror Henrik ska komma så jag kan åka och träna. Ja, nu är det dax att röra på fläsket igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback