Min underbara fredag

Kl.9.30 var det dax för pyssel! Som jag längtat.
Max och barnen skjutsade mig, även om jag hade nära så hade jag även alldeles för mycket grejer för att kunna gå dit. Det tog väl en si så där 1-2 timmar innan vi var igång med någon slags produktion.
Jag fick faktiskt en hel del gjort idag... 4 grattiskort!! På min lista hade jag 5 namn, så det var väldigt bra jobbat av mig! Inspirationen flöt på rätt bra.

Mamma tittade in en sväng och kikade vad vi höll på med. Hon såg mest chockad ut över allas grejer.....

Vi pysslade tills klockan 20.30. Ska nog fortsätta här hemma imorgon.

Det är "barnatomt" här hemma. Barnen är hos sin farmor med man. Jag hoppas att Stina sover hela natten... man vet aldrig vad den lilla donnan kan hitta på om nätterna.

Imorgon ska jag träna och sen bara vara! Om jag orkar och känner för det, ska jag vara riktig flitig och plugga.

Men nu sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback