Orolig natt

Ja, jag var inte på det bästa humöret igår... Var iväg med sonen på plask & lek och där blev jag väl lite gladare. Satt och surrade med Helena & Karl, vilket var väldigt trevligt!

Gick och la oss redan klockan 21. Såg ingen anledning att vara uppe när jag var febrig, på halvdant humör och TRÖTT! Somnade och sov till 00.30. Då vaknade jag och kände mig "pigg". Trodde det var morgon.. När jag  tittade upp i taket och såg de röda siffrorna 00.30 - fick jag för mig att det var fel på klockan. Men där nånstans vaknade jag till helt och hållet! :-) Somnade om, drömde konstiga, otäcka drömmar... vaknade om vartannat hela tiden. Så har jag hållt på sen dess, drömt en massa otäckt, vaknat.. insett att det var dröm, somnat om... vaknat osv. Skönt att få stiga upp 7 och slippa drömma en massa mer knas.
Stina vaknade till första gången vid 5-snåret. Men TACK och lov somnade hon om!! Sov till 7 faktiskt.

Idag är Max hemma. Han ska jobba lite hemifrån och sedan iväg på en intervju. Han var även på en intervju igår hos ett annat företag. Jobbet igår var i Eskilstuna (med intervju i Sthlm) och idag gäller det ett Västeråsföretag. Tänk om han skulle kunna få ett jobb här i trakten!!! ALLT är bättre än denna förbannade pendling!!

Jag ska försöka plugga lite. Har ju en SVÅR hemtenta som ska vara inlämnad 27 mars. Har inte ens läst någon kursbok i ämnet!! Måste sätta fart. Och tenta för medicinska terminologi-kursen närmar sig också. Jag har lite att dona med.
Men jag måste även försöka vila, känner mig inte helt frisk i kroppen.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag inser hur trött jag är när jag tänker två gånger i rad att din tenta skulle vara inne igår... jag tror jag ska lägga mig brevid ronja och vila lite! kram & gonatt.

2007-02-28 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback