Svart

Snöskottning även idag. Vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt att vi inte har en snöslungare?!

För första gången, kladde jag själv i nåt hårjox från Wella (tröttnade på min novemberslingning, som nu var på utväxt...). Joxet skulle sitta i i ca 20 minuter...  Bara det att jag hamnade i luren med Annelie i typ 45 minuter!  Men men... nu var det ju bara svart färg och eftersom det är min naturliga färg så var väl ingen skada skedd (som tur var!). När jag tittar mig i spegeln efter jag sköljt ur allt.. så är mitt hår verkligen SVART!! Tänk att det kan vara skillnad på svart och svart. Jag har nog aldrig haft sånt här svart hår i hela mitt liv! Nåväl, nu syns iaf inte utväxten + de gråa (!!!!) hårstrån som gett sig till känna efter mina båda graviditeter!

Om 1 timma ska jag hämta barnen på dagis och sen ska vi iväg på kalas.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gråa? Har du gråa hårstån i huvudet? Jag har vita! :P

2007-02-15 @ 11:02:14
Postat av: Sara

Ja, dom är faktiskt lite grå... och en del vita. Inte alla som är trefärgade! ;)

2007-02-15 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback