Torsdag

Imorse var jag iväg och kollade blodtrycket. Det var väldigt bra, dock liiite högre än vad jag brukar ligga. Har inte bestämt mig för om jag ska oroa mig eller inte för det. Jag borde inte oroa mig, eftersom jag är långt ifrån gränsen till högtryckare... men ändå så är det ju högre än min egen gräns.

Mötte mor och morfar på VC. Morfar stackarn har varit risig i ett par dagar... det visade sig att han hade dubbelsidig lunginflammation. Om han inte bli markant bättre inom 2 dygn, måste han uppsöka sjukhus. Det var tydligen i rättan tid han kom in och fick medicin. En 90-åring är inte så motståndskraftig mot lunginflammationer...

Farbror Henrik kom hit vid 10. Vi sov en stund, dock inte i samma säng eller samma rum! ;)

Vaknade vid 14 och då läste jag lite i en kursbok.. tjaaa, i hela 30 minuter nånting.

Fick äntligen hem mitt andra stora papperspaket jag beställt! Tidigare i veckan anlände ett paket med enfärgat papper (Bazzil) och idag kom ett paket med 50 mönstrade papper från div. tillverkare. Finare var de! De kunde inte ha kommit lägligare eftersom vi ska pyssla hela morgondagen!!!!! Tjohoooo!

Imorgon måste jag lyckas få till ett grattiskort till min morfar och så ett till, till vem nu det var igen...

Nu laxpytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback